Dětský den, Kácení máje, Pivní galerie a aktualizace galerie Lidé

16.06.2009 20:18

Uf tak sem si konečně po dlouhé době našel čas na menší aktualizace a jelikož toho času bylo víc tak jsem toho udělal dost. Už delší dobu je v mém profilu na rajce.idnes.cz galerie z dětského dne tuto galerii nafotila Katka a patří jí zato velké díky galerii najdete zde. Další starší věc je Kácení máje a pár fotek které se mi podařilo nafotit jsou zde. Jen bych chtěl podotknout že to byla jedna s těch lepších zábav které se v Rudimově pořádají ikdyž počasí nebylo 100% nakonec se umoudřilo a nepršelo kapela Andromeda byla super a lidi pařili a tak to má být, jen mě trochu zarazilo že bylo na zábavě víc přespolních než domácích ale to už je každého věc na nikoho soudit nebudu.. ten kdo nepřišel udělal chybu...

A teď k čerstvým novinkám na webu je to galerie s názvem Pivní... tato galerie je otevřená, stejně jako Lidé o které bude ještě řeč, to znamená že do ní budu postupně vkládat další a další úlovky. Při úpravě fotek v této galerii jsem dostal neuvěřitelnou žízeň, proto upozorňuji, že při prohlížení galerie je nutno mít po ruce jedno vychlazené :-D vyzkoušet můžete zde... Další novinkou je aktualizovaní galerie Lidé kterou najdete zde je obohacena o několik starších věcí ale taky o čerstvé novinky... Tato galerie bude asi do budoucna nejčastěji aktualizovaní jelikož mi sestra oznámila že mám trénovat:).. Tak se všichni připravte že v nejbližších měsících na vás zamíří můj objektiv a to zcela pravděpodobně:) 

Tak to by bylo k novinkám... Další novinky budou následovat mám toho dost v zásobě, ale nechtěl jsem vyrukovat se vším naráz proto sledujte web

Hezký den váš

schalek

Zpět