Fotky z víkendu

08.07.2009 13:51

Už před týdnem jsem vypustil do galerie zde fotky šneků nebo hlemýžďů focených na zahradě po jednom z mnoha dešťů které se konají snad každý den proto není moc času někde běhat a fotit a když je počasí tak zas je práce a při jedné takové zahradní práci jsem vyfotil nádhernou užovku, která měla něco málo přes metřík a vyhřívala se na taškách které máme naskládané vedle zahrádky u potoka... Posuďte sami zde. Jinak zdržím se komentážů k víkendové akci fotbalistů na zábavě jsem ani neměj nějak chuť fotit proto nic a jak jsem se těšil už asi měsíc že si na turnaji sednu někde stranou lidí do rohu s foťákem a nafotím pár (set) sportovních fotek tak se tak nestalo jelikož jsem udil a udil a udil... Takže taky nic... Ale jak jsem říkal mám pár věcí rozdělaných před dokončením, takže vše bude....

 

schalek

Zpět