Několik mžiků z poslední doby

02.09.2009 15:07

No a je to tady konečně jsem zase něco vhodil na net… ještě před dovolenou jsem publikoval fotky z Karlovské pouti TADY. Fotky jsou převážně z posezení doma. Po dovolené jsem taky trochu aktualizoval fotogalerii Lidí no v podstatě jsem ji doplnil jen o pár obrázků…

Ale co je nejdůležitější je galerie Několik mžiků z poslední doby. Galerie je v podstatě průřezem mojí tvorby v posledních pěti měsících. Najdete tam jak fotky interiérové, kterých mám pěknou řádku, ale publikované jsou jen některé. Dál jsou v galerii fotky z dovolené, kde bych chtěl upozornit na dvě fotky z magistrem a nebo na krásně zelenou fotku. Další mžik v uplynulé době byly úletové fotky kazety, kazetu stále nosím v batohu tak je dosti možné že se nějaké fotky na podobné téma ještě objeví. A taky bych chtěl upozornit na pár fotek z mé pracovní návštěvy základní školy v Liptále, světelné hrádky v prázdných místnostech 2.patra objektu D prostě donutili se vzdálit od pracovní skupinky ( stejně probíraly nějaké elektroinstalace) a udělat několik snímků.  Patro budovy dříve sloužilo jako dětský domov později jako školka a v posledních letech jako příležitostné ubytování pro folklorní soubory jezdící na tamní přehlídky, všechny druhy užívání patra za sebou zanechali jisté stopy, rozhodně by se zde dalo nafotit mnohem více fotek, a kvalitnějších, no jo no ale mít víc času… Celou galerii můžete najít Tady.

 

 

 schalek

Zpět