Výběr fotek 17.-26.3.

27.03.2009 10:42

 

Série fotek je shrnutí devíti dnů, abych pravdu řekl docela pohodových dnů… počasí bylo nakloněno procházkám v přírodě kde se daly fotit jak fauna, tak flora. Zvířátka docela poslušně pózovala, pokud se člověk choval potichu, ale tak se v přírodě chováme vždy, alespoň já osobně ano.

O víkendech jezdíme do Karlovic za rodinou ale taky využít možnosti zalyžovat si na posledním sněhu, kterého za uplynulé týdny spíš přibývá, to mě ale vůbec nevadí spíš naopak.

Taky mě došle konečně objednaný stativ tak se mi daří fotit fotky, které bych bez něj asi nevyfotil, stínovky a temnější fotky se mě strašně líbí, proto se k nim asi budu častěji vracet.

A nakonec portréty, mám je rád, ale nerad je fotím. Nemám, totiž rád lidi, kteří když uvidí objektiv mířící jejich směrem hned se ošívají a straní se pohledu, přitom nejsme indiáni a víme, že fotky duše nekradou… Ale svaťka je můj věčný objekt a ještě dloho bude :)

V průběhu těchto devíti dnů vzniklo 150fotek, které mám v počítači a přibližně 100 dalších fotek které jsem smazal. A symbolicky je jich vybraných devět jako oněch devět uplynulých dnů. z fotek.

schalek

 

fotografie se zobrazí v novém okně poté co kliknete ZDE

 

Zpět